have you seen the world?

Nu ligger jag och smådeppar inför skolan imorgon. Hela lovet bara försvann, swooosch så var det över. Tragiskt! Jag avslutade iaf mitt lov bra. Hos Jossan var det astrevligt! Hann med en springtur på spagettiben, övningskörning med halkiga skor och middag hos mormor&morfar i går. Idag har dagen vigts åt promenader och innebandy.
Jag har ångest. Borde nämligen ha pluggat flera timmar per dag hela lovet men smart som man är så skjuter jag bara upp allting helatiden. Och nu är det för mycket för att jag ens ska orka försöka ta tag i något. Fast...jag har ju svenskaboken bredvid mig i sängen...några sidor ska jag nog ta mig igenom ikväll. Sen är det back på hell, seriously. Känns ju helt fantastiskt bra...not.
Sista Twilight-boken är seg, tro mig. (förlåt malin!)

Kommentarer
Postat av: Signe

Haha, jag förstäår vad du tycker att den är seg! Jag har läst allihopa på svenska. Jag fick ettan och trean på engelska i julklapp. ;D

Hare bäst

2010-01-10 @ 19:20:26
URL: http://signebergstrom.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0