i dream of what will be a better destiny

Jag gillar tisdagar. Halvsköna ämnen. Korta dagar. Jag och Agnes tog oss en välbehövlig timme på gymmet. Tror faktiskt att det kommer kännas imorgon. Sen bar det av till stan för lite presentköp och middag med Mags innan det var innebandymatch på schemat. Kändes lagom kul att ta bussen upp till Iksu igen. Man får som en känsla av att det är skola som gäller och den känslan är inte supertrevlig.
Nu sitter jag i sängen och försöker få ihop ett litet utkast på svenskan som ska vara klart imorgon. Det går inge vidare. Dator i sängen är ingen höjdare på kvällen. Koncentrationen för skolarbete är bortblåst och orken likaså. Därför blir det bara massa slötittade på Facebook eller halvläsande av bloggar. Tror nog att jag ska stänga ner och fortsätta när orken är tillbaka imorgon. Det tycker jag var en finfin plan. Det kör jag på!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0