it was a foolish game i played

Torsdag imorrn då. Går faktiskt undan här, så himla skönt. Dock blir morgondagen ingen höjdare, det känner jag på mig. Jobbig idrott och engelskaredovisning direkt på det. Plus att det är en sjukt lång dag. Men det är bara att härda. Nu har jag nämligen något att se fram emot. Känns grymt bra. Bara ca. fem månader kvar. Tur att tiden sägs gå fort på våren, haha.
Ikväll tog jag en uppfriskande prommis med min kära granne. Att promenader kan få mig på så mycket bättre humör är ganska fantastiskt. Nu sitter känner mig supermesig och har världens svåraste sms att skriva. Kommer nog sitta och klura ett bra tag till alltså. Eller så går jag och myser lite med syrran medan min hjärna går på högvarv. Hm, det var en kompromiss som får duga!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0