open up your mind and see like me

Nu har jag bestämt mig. Nu är det skolan som gäller. I början av december gav jag upp allt skolarbete och jag har inte tagit upp det sen dess. Vad kan man säga? Inte starkt jobbat, Sofia. Men nu ska det bli ändring på det! Sen måste jag tag i min styrketräning också. Den existerar knappt. Får nog bli någon timme på gymmet imorgon.
Min helg har iaf varit väldigt lugn och skön. Rummet blev skinande rent, garderoben rensad, konditionen fick en utmaning i en killers-runda (spelade the killers i lurarna konstant, jag blir så himla peppad av den musiken!). Lite annat smått och gott hanns också med.
Nu ska jag tagga till inför franska, matte, biologi och kemi. Kul, kul, kul! Aja, nu överdrev jag. Men det kan ju iaf inte blir värre om man har en positiv inställning, right?

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0