you aint gonna get me

Nu har jag precis sett veckans fyra avsnitt av Paradise Hotel. Det måste vara bland de sämsta programmen som någonsin visats med jag kan liksom inte sluta se det. Jag är ganska fast, haha. Och just nu är jag fast i sängen också. Efter en aningens olycklig vurpa på isen idag så är mitt vänstra knä ganska mycket större än det högra. Svullet, ömt och svårrörligt. Men det går väl till sig om några dagar hoppas jag. Nu ska jag planera lite inför morgondagen och fixa lite smågrejer..om jag tar mig upp ur sängen, såklart..
sköööööna classmates

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAH alltså den där dagen var verkligen en av det sämsta hårdagarna på länge. INTE OK. haha tur att jag inte låter fåfäng alls... men men skabb-dagar är ju som det är ;)

2010-01-23 @ 15:19:41

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0