you're in control

Det var kallt i Övik. Riktigt kallt. Och det är lika kallt här hemma. Nästan ännu kallare. Men jag trotsar kylan för några promenader vilken dag som helst. Igår hann jag med en lång sväng med Frida innan jag följde med Mags och såg ännu mera innebandy (nu har jag verkligen tagit igen flera års innebandytittande på bara tre dagar, det kan jag lova) vi avslutade framför tvn med varsin stor tekopp. Dagens promenad gjordes ensam i en galen kyla. Väldigt skönt var det dock och ännu skönare var det att komma hem och krypa upp i soffan framför onetreehill.
Ikväll blir det en liten återförening med människor som jag inte träffat på oj, så länge. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, OTH, det var länge sedan nu, har ju fortfarande inte tagit tag i tredje säsongen, hur var det, funkade era skivor eller? :) <3

2010-01-07 @ 20:44:37

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0