somliga ljus brinner aldrig ut

Jag njuter av att vara ledig! Idag gjorde jag och Magda en favorit från i fjol, vi cyklade in till stan och hade det allmänt superkul. Magdalena sprang förbi frissan och två timmar senare cyklade jag hem med en ännu snyggare brud än den jag cyklade dit med. Vi gjorde middags/shopping-stopp på Maxi och inhandlade godsaker till kvällen. Malin svänger förbi Magdalena inom kort med sin bedömda kladdkaka och det vill jag inte missa. Dags för en snabbdusch och sen ska jag skynda mig till Sjöstigen för en dundermysig kväll.
Pusspusspusspuss alltså.

Kommentarer
Postat av: Elena

åh sommrig fin bild på er :)

2010-07-29 @ 23:00:06
URL: http://elenaochmaria.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0