standing where you left me

Jag måste faktiskt erkänna att Eclipse var skitbra. Efter en minst sagt stressig jobbdag och en god middag hos grannarna kom Frida och hämtade mig. I bilen in till stan kom vi dock på att vi skulle missa semifinalen mellan Tyskland och Spanien... Fast det glömdes snabbt bort när vi satt med Elena i biosalongen. Jag blir som ganska glad av dom brudarna! Sånt man inte vill tänka på glöms så lätt bort i rätt sällskap och när man väl kommer tillbaka till verkligheten har man en känsla av att det faktiskt går att fixa det mesta. Aja, filmen var nice och min dag var varit ganska...intressant. Nu blir det sängen så att jag orkar upp på morgonprommis med Malin. Tänk att jag går upp tidigt på min lediga dag!



Konfade mig för precis tre år sen. Galet. Känns som en hel lifetime ago. De flesta minnena därifrån är väldigt posivita och jag ångar mig inte en sekund att jag åkte dit (trots paniktårarna i bilen...) eftersom jag träffade två av mina bästa vänner där. Dom är great och jag vet inte vad jag skulle göra utan dem. Ett stort plus i kanten är såklart att jag får träffa dem nästan varenda dag på skolan. Och en av dem har jag tillochmed i min klass! Eller...hade. Ida den lilla bruden ska ju som sagt prova vingarna i Staterna och det blir tufft. Men Agganhaggan finns fortfarande kvar, THANK GOD for that!
OJ, vad dryg jag blev ikväll. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

Meeeeeeeen Sofia, vad söt du är! JAG KOMMER SAKNA ATT HA DIG I MIN KLASS :( :( :( ÅHHH, usch nu börjar jag verkligen förstå att vi aldrig kommer gå i samma klass igen :( :(

2010-07-11 @ 22:31:16

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0