all we ever do is say goodbye

Jag har ett litet problem. Jag vet inte vilket lag jag ska heja på ikväll. Har gått och grubblat på det i flera dagar men ännu har jag inte kommit fram till något vettigt. Fast...det kanske är bra. Då kommer jag vara glad hur det än slutar ikväll. Hm, jag ska grubbla vidare medan jag provar alla nya inköp från dagen. Jag blir sjukt taggad att testa alla nya springkälder som införskaffats till min garderob. Sen har jag även insett att jag är himla svag för skjortor, så himla snyggt och skönt! Nej, tillbaka till frågan, Spanien eller Portugal?

Kommentarer
Postat av: ellen

jag var två sekunder från att ringa, men så kom jag ihåg att det var stört bråttom till signes firande. annars skulle jag svängt förbi hos dig. KRAM!

2010-06-30 @ 00:27:15
URL: http://ellenbergstrom.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0