i had the time of my life

Jag har verkligen fått en helt amazing start på lovet. Alanya var awesome. Dagarna, kvällarna, nätterna. Allt var så galet bra. Och bäst av allt var brudarna. Så sjukt kul vi har haft. Pressat i solen, badat i fantastiskt vatten, chillat på balkongen, chillat på rummet, skrattat så att tårarna rann, ätit ett antal omeletter, hamburgare, pizzor och lasanger, dansat loss på bardiskar och helt enkelt bara haft det dunderbra. Redan under våran första siesta kom vi på räddningen för hela veckan, chips doppat i nutella. Sjukt gott! (vem sa att man behöver vara nytting, liksom?)
Okej, nu ska jag upp ur min underbara säng, har saknat mitt täckte så otroligt mycke vissa nätter. Svensk frukost är överskattat!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0