it's all about reality and making some noise

Jag hoppade på bussen till stan efter jobbet och träffade Agnes. Vi bröt självklart inte våran tradition utan tog en middag på Balder. Alldeles för mycket grönsaker och kyckling hann slinka ner innan vi drog oss mot bilen. Bruden gav mig skjuts hem till Holmsund och jag måste erkänna att den tjejen kan köra bil!!

Nej, nu ska jag för första gången på väldigt länge vila ögonen på min gamla kärlek. Snubben gjorde tydligen mål för sitt Portugal i dag. Spännande! Synd bara att jag inte är så insatt alls längre..ska skärpa mig nu. Det är alltid lika kul att titta på fotboll när en massa snyggingar springer omkring i shorts, hehe. Och Mr. Christiano är verkligen inget undantag.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0