Baby what's your sign, tell me yours I'll tell you mine

Jag har verkligen ingenting intressant att dela med mig av just nu. Mitt liv består för stunden av jobb, jobb, träning, jobb och vänner. Och alldeles för lite sömn...Måste skärpa mig på den fronten nu. Ida kom cyklande hit imorse och åt frukost/lunch med mig innan det var dags för mig att jobba. Hurtig tjej, detdär. Jag kände mig ganska hurtig jag med som tog en springtur runt sjön direkt efter jobbet. Älskar att springa precis bredvid vattnet på en liten stig vid tio-tiden. Då känns allt bara så himla bra!
I desperat försök att hålla kvar min turkietbränna så ska jag nu ge den en riktig fuktbomt i form av bodybutter.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0