Wishing wells were made to echo a dime

Imorse sa jag hej till träningsvärk i hela överkroppen. Jag och Mallanbrallan tog en sväng förbi Iksu igår efter våran shoppingrunda. Vi pumpade på ganska rejält och med tanke på att jag inte tränat på gym på oj, så länge så tittade en väntad träningsvärk förbi...
På förmiddagen stod jag och sålde billiga gubbar utanför Konsum. Ellen kom förbi en sväng och fick med sig några röda gubbar hem. Väl hemma somnade jag i soffan ett tag innan jag tvingade benen runt Lövöudden. Och om man har träninsvärk i överkroppen, vad passar inte bättre än träningsvärk i benen? Ja, precis. Utfall blev det. Utfall är awesome! Senaste timmarna har dock bestått av planering utan dess like. Hur kan man behöva planera dagarna in i minsta detalj såhär på sommarlovet? Det är för mig en gåta..

Kommentarer
Postat av: ellen

du är min idol. utfall är döden! TACK för gubbarna, de var suveräna! kramen

2010-07-01 @ 13:30:51
URL: http://ellenbergstrom.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0