i'll never be the same, if we ever meet again

Känns lite knepigt att det är skolavslutning imorgon. Allting gick som så himla fort de sista veckorna. Och att jag åker till Alanya i övermorgon känns helknasigt! Men det ska bli skönt med lite ledighet, sommarlovet kan inte komma mer lägligt! Kom just på att imorgon är sista dagen som Ida kommer vara min klasskompis. Sorgligt men sant. Men jag tror att hon kommer få det awesome i USA! Hur som helst kommer hon vara oroligt saknad...
Idag stannade jag hemma från Minervaäventyret för att kurera mig som bara den. Solade ett tag på altanen, satt på en stol och stirrade in i väggen, slappade som bara den och la ner lite kläder i resväskan.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0