caught by the taste of your kiss

Snacka om att det blev en impulseftermiddagn med min älskade Ida idag. Efter vårat fysikprov (som btw var ganska hemskt) åkte vi ner på stan och gick omkring ett tag. Oj, sen var det middagsdags så vi gick på Avenyn och åt pizza. Sen befann vi oss plötsligt i en biosalong framför filmen "Remember me". Helt okej film, jobbigt och oväntat slut. Jag grät lite, bara lite. Inga floder...typ. Påväg från bion till bussen hade jag värdens timening och sprang på min favvosnubbe. Fick även schysst sällskap på bussen hem. En rätt fin fredag, alltså. Nej, nu ska jag springa över till Måns och styra upp deras Twilightmaraton.


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0