im the shadow on the ground

NU: Kemiplugg. Jag fattar inte hur jag kan ha varit så korkad och praktiskt taget inte pluggat någonting alls hittills. Inte bra, Sofia. Inte bra.
SNART: Springtur. Var alldeles för längesen jag tränade. Sist jag tog en tur sa min hals och mina lungor ifrån. Håller tummarna att dom är med mig idag.
SENARE: Greys! Missade Desperate igår så nu är jag galet sugen på att glömma vardagen och allt som hör till ett tag. Liksom flytta fokus från mitt eget liv ett tag. Ska bli SKÖNT.

Kommentarer
Postat av: Maja

Spring för mej med, jag har inte tränat på HUR LÄNGE SOM HELST :(

2010-03-19 @ 07:05:59
URL: http://burningdownthehouse.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0