its high tide, baby!

Oj, vad fort lovet susade förbi. Jag har så mycket söndagsångest att jag tror jag sprängs snart. Sömn är något som jag av någon konstig anledning inte fått så mycket av under lovet. Förstår liksom inte hur det går till. Och detdär med att jag skulle sätta mig in i kemin och fysikens mystiska värld sket sig ganska så fort. Det finns ju bara så himla mycket annat roligt att göra. Som att bara göra ingenting. Det är SÅ mycket bättre än att plugga. Sen har jag ju ett gäng med helt galet snygga vänner som jag mycket hellre spenderar tid med än en fet bok med formler.
Över lag kan jag nog säga att jag haft ett helt fantastiskt mysigt lov med både nya och gamla bekantskaper. Bara en massa chill, pyttelite jobb, shopping, några löprundor, en helg ensam hemma och som sagt en hel del mys med vännerna. Tacktacktack!
Idag har jag iaf bara chillat med min så saknade Majsboll. Och hunnit med några promenader. Och en innebandymatch. Pluggat? Njae...men om jag är riktigt duktig KANSKE jag tar mig igenom två sidor av kemiboken innan jag slumrar.

Gräddnos och jag har alltid varit bra på detdär med att ta egobilder (kul bara att alla är mellan ett och två år gamla..)
Och två klassiker..
.

Kommentarer
Postat av: Maja

Aww minnen <3

2010-03-14 @ 22:32:40
URL: http://burningdownthehouse.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0