say you want the same thing too

Haha, så himla off jag har varit i veckan alltså. Inte okej. Den gångna veckan har jag fyllt ut med biologiplugg, promenader och träning. Det har även funnits en del chilltime, nice.  Nu är det iaf lov och det kunde inte ha kommit mer lägligt!! Kvällen spenderades hos mags, ett lite försenat 18årsfirande. Massor av fika och "med andra ord".

Galet vad alla fyller 18, btw. Hittills vill jag skicka grattiskramar till...eller..jag kommer bara glömma någon. Bättre att bara gratta Helena som spenderar sin första natt som 18åring just nu.
Och min älskade Magdalena ska få en liten sång såhär på kvällskvisten också:
Ja, må hon leva
ja, må hon leva,
ja, må hon leva uti hundrade år
javisst, ska hon leva
javisst, ska hon leva
javisst, ska hon leva uti hundrade år.
(Helena och alla ni andra, sången är till er också!)
Grattis babe.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0