im gonna find the way to make it without you

Gaaah, fattar inte hur jag kan vara så himla trött. Det är ju lov, snälla nån. Då ska man väl ändå inte vara så trött att man somnar varje gång man "råkar" lägga sig i sängen? Aja, nu är det så iaf. Bara att gilla läget liksom.
Dock har jag en ursäkt till min trötthet idag som stavas j-o-b-b. Tror även att min tur runt Lövöudden bidrar till min bristande ork i nuläget. Fast jag har iaf gjort något vettigt idag, det känns bra! :) Nu är Magdalena påväg hit. Blir en chillkväll utan dess like. Och imorgon ska vi in till the city. Min garderob behöver förnyas!
.
Btw, så insåg jag igår att jag är världens sämsta kompis. Hur kan man glömma bort en kompis 19årsdag liksom? Och min bortförklaring var inte fin den heller "men Frida, DET STOD JU INTE PÅ FACEBOOK?!?!?!?" åh, nu måste jag överraska tjejen nångång..

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0