all you've become is emotionally overrun

Matten gick skit. Punkt! Slutade efter provet men av någon anledning kände jag som inte för att åka hem idag. Gick och pluggade ett tag på skola, svängde förbi stan en snabbis innan jag och Mimmsan bosatte oss på Station ett bra tag. Vi fick sällskap av Ludvig och efter ett tag dök Oskar upp. Tror att jag suttit i Stations soffor i nästan fem timmar idag. Varför? Jag vet inte. Välbehövligt, lugnt, mysigt, roligt, trevligt m.m. Mimmis smärre utbrott när hon fick reda på att Emanuel agerade chaufför till hennes favvoband var to die for, jag lovar! Men nu är jag hemma och ska njuuuuta av att inte behöva plugga matte på ett bra tag!


Vi hade lite kul när vi gick från maten.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0