high up above or down below

Jag har upptäckt en sak. Jag tappar livsgnistan av mensvärk. Igår hade jag en riktigt skön dag men så imorse vaknade jag upp på pisshumör. Har liksom inte orkat ta mig för någonting alls idag. Inget plugg, ingen promenad, ingen solning, ingen träning. Ingenting helt enkelt. Har mest bara legat i soffan och tyckt synd om migsjälv för att jag är tjej. Så himla mesigt, jag vet. Nu sitter jag och ser Barcelona vinna LaLiga och letar efter brorsan i publiken. Fast jag hittar honom inte bland 100 000 andra. Jag är bara lite avis på honom som får vara i varma Spanien ev vecka och dessutom får se sjukt bra fotboll. Hoppas han njuter iaf...
Jag slänger in en bild från helgens barnvaktsuppdrag och säger hejdå.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0