meet me halfway

Kom precis hem från Mallanbrallan. Känner mig sådär mysigt mosig efter en dag på altanen i bikini och +30°. Bjöd över Jossan och Mallan ett tag så att jag slapp stekas ensam. Har små tendenser till en lite rödaktig färg kan jag lugnt säga. Men sånt gillas faktiskt!
Kvällens planer fick ändras då vädret tog en underlig vändning och värsta åskmolnet drog in och dånade ett bra tag. Så efter en cykeltur hamnade jag och Malin i hennes säng med vindruvor och choklad framför Mulan. Rätt häftigt att se den filmen och kunna säga "där har jag gått, detdär har jag sett m.m." när Kinesiska muren eller Förbjudna staden visas. Tror dock mitt sällskap blev lite...less, haha.
Fick erbjudande om övningskörning om nio timmar..Kanske dags att säga godnatt till världen?

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0