just shake me till you wake me

Konstigt att man kan vara så trött när man knappt gjort någonting alls. Måste vara så att tröttheten smyger sig på när man för en gångs skull slappnar av en hel dag. Efter att ha pluggat väldigt ineffektivt ute i solen tog jag en siesta några timmar. Måste bara säga att min säng var otroligt skön idag!
Efter en springtur runt sjön hoppade jag snabbt in i duschen. Sen drog jag på mig kavajen och satte mig i förarsätet och körde ut till morfars födelsedagsfirande.
Nu sitter jag och trixar med lite scheman inför sommarens jobb. Och ser hockey. Funderar på att kanske, kanske, kanske börja skriva på ett engelskatal. Fast det kändes himla jobbigt. Jag hoppar det!
Imorgon ska jag inte vara en eremit iaf, då ska jag röra mig bland folk igen. Rättare sagt så ska jag röra mig med Mallanbrallan hade jag tänkt.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0