feels like I'm all the way back where I belong

Idag slog det mig hur otroligt mycket som ska göras innan skolavslutningen. Det är galet mycket, fattar liksom inte hur Minerva tänker när precis allt kommer de sista veckorna..Tycker det är himla dåligt alltså. Och jobbigt som bara den. Känner på mig att min sociala kompetens kommer sjunka i botten de kommande veckorna. Tänkte bara varna alla, liksom..haha. Men istället för att åka hem och plugga så sitter jag på en bänk och har det riktigt ja...allmänt bra i några timmar. Har även prioriterat intervaller, födelsedagsfirande och desperate före plugget ikväll. Inte okej.
Ska göra nått åt det ikväll...eller kanske imorgon.
Jag vill också fylla år! I helgen fyllde Malin myndig, idag var det Sebastians tur och Hanna står på tur på torsdag. Nej, men jag är inte alls avis. Inte det minsta...

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0