With blood of those who felt the same

Gaah, idag har jag vägt allt jag ätit. Varenda droppen vatten, varenda salladsblad. Man blir ganska nojig när man ser att man har fyra gram bregott på mackan eller att man dricker 350 gram mjölk till kvällsfikat. Tur att jag bara behöver väga en dag...skulle bli jobbigt annars. (friskvårdsuppgift, btw).
Förutom allt vägande så har jag nog ändå varit ganska duktig idag. Skrivit svenskatal, skrivit lite kemi, sprungit en långtur, suttit hos Frida med en tekopp och nu fixat lyxfika till familjen. Har även rett ut en massa skitsnack om missförstånd och det känns riktigt skönt. Synd bara att problem ofta bara avlöser varandra..
Nu ska jag gå och väga några geisha och sen duscha. Var ofräsch nog att hoppa över duschen efter springturen och gå direkt till Frida..
Nu känns det grymt taggat att dra iväg till varmare breddgrader. 39 dagar kvar tror jag det var, det är ingenting alls!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0