we could steal time for just one day

Jag har bränt mig, av majsolen i Sverige. Det trodde jag aldrig. Nästan så att det är lite pinsamt alltså. Efter några timmar i solen bestämde jag mig för att göra lite nytta så jag höll i helgtraditionen och sprang en mil. Ja, ungefär så mycke nytta har jag gjort idag..Inte så mycke alls med andra ord. Är precis hemkommen från en välbehövlig och mysig tjejkväll med brudarna. Sånt behövs alltid! Blev kladdis för tredje dagen i rad, nu får jag snart ge mig annars slutar dethär aldrig bra..Oj, märkte precis att jag sitter och äter en massa geisha ur en kartong som en vänlig själ lämnat i mitt förvar. Hur lyckas jag!? Äh, orkar inte var nyttig idag. Ska ta med geishakartongen och spotifylistan med massor av, för tillfället, Moulin Rouge-musik till sängen och krypa ner med min bok. Ja, jag ska läsa tills jag somnar. Så himla längesen jag gjorde det sist, har saknat det!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0