we can run away

Idag har jag nästan inte gjort någonting alls. Skrivit lite biologi, läst lite kemi, läst deckare, sett lejonkungen med brorsan och lite sånt. En allmänt ganska skön söndag...fram tills nu. Morgondagen ser inte rolig ut. Inte alls..Känner absolut inte för att gå till skolan. Hade det inte varit för dendär förbaskade redovisningen (som kanske inte ens blir av, intressant läge) hade jag nog stannat hemma av ett antal olika anledningar. Sen ska jag hinna klämma in två olika jobbmöten på samma eftermiddag/kväll. Och helt hinna springa också. LYCKA TILL, Sofia.... Kommer mest troligt ligga som en ihjälstressad liten geléklump i sängen när det är läggdags. Det ser jag fram emot..not. Nu blir det en ångestpromenad och sen ska massor av te drickas.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0