he's a good-time cowboy casanova

Jag skrattar nästan åt mitt utveckligssamtal idag. Låt oss säga att skolan inte är det bästa på jorden just nu. Utvecklingssamtal betyder inga lektioner så jag gick upp åtta och tog en prommis i en timme. När jag väl sen satt på bussen in till stan insåg jag att jag tagit en timme förtidig buss så det fick bli lite julklappsshopping innan jag drog mig mot skolan. Efter det roliga mötet satte jag mig på NK med Ellen i några timmar. Caféer alltså, det är något speciellt med dem. Mysiga, väldigt mysiga. Men inte ens ett café kan ge mig min pluggmotivation tillbaka, tyvärr. Men caféet gav mig motivation till att dra med mamma på ett bodypumppass iaf. Mina armar skakar fortfarande, gillar verkligen den känslan. Nu är det Grey's och jag borde hinna duscha innan dess.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0