we're heading for complete disaster

Idag var en bra dag.
• Jag förstod matten!!! Trots Torfinns något sviktande förmåga att förklara räknade jag hela tio tal!
• Äntligen kunde jag luncha med min fina Agnes. Vi har rätt kul, faktiskt.
• Blev sminkad på Bodyshop, himla snyggt men aningens för mycket för min smak.
• Shoppade loss inne på Twilfit. Hela kalaset gick strax under tusenlappen. Jag försöker intala migsjälv att jag är värd varenda grej jag köpte!
• Fikade med Elena på universitetet. Och ja, visst blev jag nästan sugen på att börja läsa där själv..om ett tag kanske!
• Såg att skolkatalogen hade kommit när jag kollade i brevlådan. Försökte verka obrydd men vem försökte jag lura? Klart det är småroligt att sitta och bläddra i den framför brasan med en kaffekopp efter middagen! Så precis det gjorde jag, i några timmar.
• Känner att engelskaredovisningen tills imorgon finns någonstans i bakhuvudet och att historialäxförhöret går att plugga in innan skolan imorgonbitti --> GREY'S nu!.
Vi insåg att chokladboll och cola också är en partyhöjare ibland!

Kommentarer
Postat av: IDDDDDDDDDDDDDA

HEJ SOFFLE. jag tänkte bara på peka att allt i mat väg som du nämnde i detta inlägg kommer jag typ inte få ens smaka förrän jag kommer hem igen. Eftersom jag bor med en mormon familj och det dricker inte kaffe eller cola, alltså inte chokladbollar heller. Så ät lite för mig också och ha inte dåligt samvete för det, för det är en god gärning. :) puss. saknar dig! (hahah ja, jag vet min svenska är värdelöst nuförtiden)

2010-11-18 @ 04:46:17
Postat av: IDDDDDDDDDDDDDA

HEJ SOFFLE. jag tänkte bara på peka att allt i mat väg som du nämnde i detta inlägg kommer jag typ inte få ens smaka förrän jag kommer hem igen. Eftersom jag bor med en mormon familj och det dricker inte kaffe eller cola, alltså inte chokladbollar heller. Så ät lite för mig också och ha inte dåligt samvete för det, för det är en god gärning. :) puss. saknar dig! (hahah ja, jag vet min svenska är värdelöst nuförtiden)

2010-11-18 @ 04:47:14
Postat av: elena

den där bilden på oss är coooool

2010-11-23 @ 19:43:05
URL: http://elenaochmaria.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0