you give love a bad name

Min uppfattning av skolan just nu är att den kan ta sig. Jag pallar verkligen inte. Speciellt engelskan, VARFÖR i hela friden valde jag det? "Ej uppmått målen" - vad är det för kommentar på en redovisning? Bajs på engelska. Och på alla andra skolämnen. Min utvärdering av min stresshanteringsplan som helst ska skrivas ikväll (vilket inte kommer hända) kommer inte bli positiv känner jag. Tror jag ska ta en paus från allt och alla ett tag. Stängde av mobilen idag och det var nog baske mig det skönaste jag gjort på länge! Ingen kontakt med omvärlden för mig idag, tack! Enda kontakten jag ska ha med någon är kontakten med tvn nu när det är gossip och med mitt chokladförråd. Älskar mitt chokladförråd!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0