ain't that the reason that you're at this club?

Shit, jag har varit trött som en gris idag. Verkligen! Slumrat till på nästan varje lektion, skärpning nu Sofia! Alla arbetstimmar har satt sina spår. Och jag som verkligen behöver lägga varenda vaken minut på plugg...Hällde i mog några koppar kaffe och orkade fem mattetal innan datorn distraherade för mycket. Tillslut gav jag upp och rörde mig mot Bräntevägen för att springa några mördarintervaller. Sen blev det utfall tills benen dog, skönt! Borde hit the shower now men ajaj vad jobbigt det blev att röra på sig. Imorgon står nackmassage på schemat på friskvården, underbart!
Sitter fortfarande och försöker förstå vilken bra helg jag haft. Körkort och en finfin fest med finfina klasskompisar. Oj, vad jag tycker om dom.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0