come take a walk with me

Har precis haft massagestudio på mattan framför tvn. Och efter både kondition- och styrketräning tar det på en del att massera i flera timmar. Nu behöver jag själv en massage, får vänta tills på tisdag då jag tror det blir mina ben som får sig en omgång av Ellen. Idag har jag gått omkring och varit ganska...död. Försökte ta igen en massa sömnbrist men det resulterade bara i att jag blev ännu tröttare. Inte ens några timmars träning fick mig piggare. Men jag tror att solen ändå väckte mig en aning. Älskar sol! Känns som vår ute nu. Synd bara att det är en heeeeeeeel mörk och kall vinter mellan mig och våren för tillfället.
Nu fick jag en väldans lust att se något typisk gråtfilm. Typ The Notebook. Eller Titanic. Eller någon annan som framkallar tårar. Känner för att gråta ut lite stress och press och sen vara fit for fight på måndagmorgon, redo för en sista vecka innan lovet!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0