famlat i mörker men i dig såg jag ljuset

Jag har haft en toppendag med mina härliga klassbrudar. Kort skoldag, träning på gymmet, shopping (ja, jag vet...skulle inte köpa något innan sthlm men jag kunde inte stå emot när en sofia-tröja vägrade försvinna ur mitt synfält), kycklingsallad till middag och sen en stor gottbuffé på Mimmis soffbord framför Idol.
Ramlade in på en gammal playlist och hittade denna underbart sköna låt, nu vet jag vad som kommer bli min pluggmusik imorgon.
Här kommer en asball bild på Maja när hon letar efter livsnödvändigheter i Mimmis soptunna. Tokfia är bara förnamnet, men gulligaste i stan är hon också. Mimmi är rätt okej hon också!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0