heartbeats pound softer

Nu tar jag en paus i mitt pluggande. Har suttit i ett grupprum med mina psykologi-instuderingsfrågor sen jag slutade klockan tolv. Frågorna är gjorda men jag vet inte riktigt hur mycket som är inprintat i hjärnan om man säger så. Hade sällskap av en hysterisk Mimmi och en småskrattande Ludvig ett tag men sen blev dom less. Tror jag ska skumma igenom boken lite snabbt en gång till och sen pallra mig över till Iksu för ett Bodypump-pass. Galet taggad på Bodypump faktiskt!! Hoppas bara inte min och Magdas racersimning igår sitter kvar i benen.. Okej, hejdå datorn och hejhej psykologiboken.
Trivdes i grupprummen redan i ettan.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0