i just can't get enough

Helg. Så skönt. Två prov bortgjorda denna vecka. Bara två redovisningar nästa innan jag har höstlov. Och högskoleprovet imorgon. Det hade jag nästan glömt bort! Vem skriver frivilligt prov en hel lördag och dessutom betalar för att få göra det? Ja, just nu undrar jag varför jag anmälde mig. Men efter provet är jag en erfarenhet rikare iaf.
Igår hade jag en hel pluggfri kväll så jag och Malin hoppade in i bilen och körde lite slingerikrokvägar tills vi slutligen hamnade på Maxi. Myspys hade vi iaf. Kvällen avslutades med en kall promenad med Rebecca.
Haha, känner mig nästan som en riktig cowgirl just nu. Rutig skjorta och flätor i håret. Brorsan tycker jag ska ta ut flätorna och jag ska, snart. Dom är ju så himla bekväma. Man vet precis vart man har håret hela tiden liksom. Nej, nu ska jag fortsätta skriva lite på mitt pa100 innan jag beger mig mot stan igen. En myskväll hos mormor och morfar är vad jag ska ha ikväll, tillsammans med mina syskon! OJ, SÅ SKÖNT!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0