is it always you?

Rolig kväll som slutade mindre roligt när mina skor var spårlöst försvinna. Attans alltså! Tur att min godispåse har kunnat trösta mig litegann idag iaf. Har haft en typisk lat dagenefter-söndag. Jobbade några timmar, hängde med Mallanbrallan och till sist fastnade jag vid datorn i hopp om att jag skulle orka skriva ett hemprov. Men det blev inte många rader skrivet där. Desto mer godis blev uppätet. Sen slog min USA-brutta en pling på skype så där försvann massor av pluggtid. Kände att det var mycket roligare (och viktigare!!) att prata med henne idag faktiskt. Oj, så jag saknar henne, det kom jag iaf fram till. Okej, nu gör jag ett sista försök med pluggandet, hejs!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0