I've got my heart set on anywhere but here

Fick två monsterinlämningar idag. Om jag är smart tar jag tag i dom så fort som möjligt. Men riktigt så smart är jag inte. Inte eller så smart att jag anser det viktigt att plugga till psykologiredovisningen imorgon och engelskaredovisningen på torsdag. Nej, jag har tänkt äta upp min choklad (som jag egentligen skulle knapra på under högskoleprovet). Men innan det ska jag ta en promenad med min fina Magdalena Mäki! (Hahhahaa, och precis nuuu började våran sommarlåt att spela. "står inte ut står inte ut. ett år försvinner utan ljus. men även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur. från och med då. från och med du." )


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0