men jag kommer ihåg alla dagar med dig

Haha, det är helt galet hur fort man kan gå från taggad till så oroligt otaggad. Sen igår eftermiddag har min högsta önskan varit att krypa ner i sängen och stanna där ett par år. Sitter fortfarande i träningskläder efter friskvården och lyssnar på min höst-depp-lista. Tror ändå att jag ska köra in till Gammlia ikväll och se när mina favoriter möter varandra på planen. Men innan jag orkar med en sån kraftansträngning ska jag fixa massor av onyttigt fika och parkera mig framför tvn några timmar!
KLART jag ska ta mig upp ur soffan för dessa brudars skull!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja tror ja hoppar över dom men om du vill kan ja lägga ut dom på dig ;D

2010-10-30 @ 23:39:00
URL: http://nordlinders.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0