no one's gonna love you more than i do

Häller i mig mängder av kaffe för att orka hålla ögonen öppna. Förstår inte vad det är som suger musten ur mig för tillfället. Borde faktiskt inte vara riktigt såhär trött. Men går man på högvarv hela tiden blir man nog trött, antar jag. Tack vare högvarven så hinner jag med en hel del. Igår hade jag mysfika med Malin. Och idag åt jag god lunch på stan med pajasarna Mimmi och Maja. Vi taggar lördag, det kommer bli oslagbart. Förutom en galen lördagkväll så jobbar jag exakt hela helgen. Jag som behöver en riktig plugghelg...Äschdå, det får gå ändå.
Nu ska jag lägga fokus på historiapapperna istället för datorn, annars kommer nog inte provet gå så bra imogron...
Nu är det faktiskt ganska mumsigt med kaffe!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0