you're my sunshine when to keep me warm

Jag är så trött att ögonen liksom inte går att hålla öppna. Hur kan det vara så? Jag måste ha sovit alldeles för lite i veckan och sen sovit alldeles för mycket i natt. Fin kombo.
Jag älskar oplanerade lördagar. (iofs så är alla olpanerade dagar höjdardagar för mig just nu men det är något speciellt med lördagar). Lite plugg, lite träning, lite powernaps. Middag hos farmor och sen några timmar hos Elena. Och sen sängen nu. Perfa!
Fick lite smått flashbacks av min fina 18årsdag som firades rejält hos Elena i somras. Tror aldrig den kvällen kommer raderas ur mitt minne. Aldrig någonsin. Kul att plaststolen stod kvar på framsidan också. Kände en impuls att sätta mig i den igen, haha!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0