long gone before daylight

Har knappt hunnit packa upp väskan från STHLM tills det nu är dags att packa inför en dryg vecka i Tyskland. Jag och packning...låt oss säga att vi inte direkt älskar varandra. Plus att jag fick veta idag att min onda rygg beror på en sne kota. Känner på mig att bussresan blir lång....Hoppas bara att packningskriget och rygglidandet är värd resan, men det tror jag faktiskt!
Jag och Magsan använde kameran endast en kväll i huvudstaden men det var en bra kväll. Typ världens mysigaste. Promenad till Söder, middagsstället med helt klart grym musik, promenad genom Gamla Stan på vägen hem. Vi gick en hel del, det kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ser ut att ha haft det trivsamt, När kommer bilderna på kläderna du köpt??

2011-04-25 @ 20:49:57
Postat av: Anonym

Ni ser ut att ha haft det trivsamt, När kommer bilderna på kläderna du köpt??

2011-04-25 @ 20:50:00
Postat av: Anonym

oj det kom viss dubbelt, var iaf jag, din vän apena

2011-04-25 @ 20:50:39
URL: http://tjenaelena.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0