look at that smile and im all yours

Då: Skola, gjorde bort sista uppgiften/redovisningen innan lovet. Somnade på historian, då tyckte min lärare att jag skulle gå hem och sova istället. Men jag gick inte hem, jag och Majsan sov ett tag på Iksu-taket innan jag körde en timmes pump.
Nu: PLUGG! Känns som att det är det enda jag gör nuförtiden. Om jag inte pluggar jobbar eller tränar jag. Helt ärligt, det är nog mitt liv just nu.
Sen: Har bestämt att jag ska hinna med en promenad innan solen går ner. Så det är bara att speeda upp pluggandet nu känner jag. En dag kvar till lov, SKÖNT! Jag får ett extra långt lov eftersom jag åker till Tyskland. Minst 17 dagar ledigt, JA TACK!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0