drifting through the wind, waiting to start again

Saker jag har gjort idag:
- morgonpromenerat med Måns.
- lunchat hos farmor&farfar.
- flyttat över grejer från min röda adidasväska till en nyinköpt svart variant.
- varit en sväng på gymmet.
- lagat middag.
Saker jag ska göra senare idag:
- hänga med Mallanbrallan. Hennes saxar ska ge mitt hår en rejäl omgång.
Saker jag borde göra:
- städa...städa...städa. Göra en riktig grovstädning/rensning av hela rummet. Funderar på om jag ska dra igång den nu eller om jag ska stänga dörren till rummet och krypa upp i soffan med en bok..Hm, vet vad jag vill och vet vad jag borde. Synd att de inte är samma sak! Ska fundera vidare!
Vilka intressanta dagar jag har nuförtiden...

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0