So please won't you tell me where the road will end

Det går jättebra att öva på redovisningar när man knappt har något röst! Eller...hur var det nu? Nja, jättebra går det inte. Och för lång är den också. Får prata himla fort imorgon, om jag kan prata. Hm, spännande blir det.
Kändes ovant att skriva ett gammalt hederlig prov idag, måste vara minst ett halvår sen sist. Tur att vi hade pluggstuga i lägenheten innan annars vet jag inte hur det hade gått. Och imorgon väntar historiaredovisning och svenskaprov. Plus en till redovisning på fredag. Tycker inte om denna vecka alls. Och sen jobb till helgen. På söndagkväll, då kommer jag vara lycklig. Då är det bara en relativt lugn skolvecka mellan mig och värmen.
Sommar, sol och värme...

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0