that's where you belong - in my heart

Tänka sig så skönt, klockan är inte ens halv elva och jag har redan gjort bort dagens stora syssla - enkäter på Skärgårsskolan till mitt projektarbete. Det var himla kul att gå omkring en sväng inne i skolan, allting är som sig likt. Träffade gamla lärare också, trevligt. Innan jag gick in i min sista klass för dagen satt jag i ett fönster uppe på SOn ett tag och lyssnade på Kjells föreläsning om första världskriget, precis samma föreläsning som jag hörde för tre år sen. Som sagt, allting var sig likt. Saknar ändå den tiden litegrann, tänkt var enkelt allt var då!
Nu ägnar jag mig åt någonting så mysigt som förmiddagsfika. Kändes inte lönt att åka in till skolan för en lektion så jag fastnade hemma istället. Ska plugga lite och sen ta en promenad eller en springtur, beroende på vad mina ben pallar idag.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0