my heart is refusing me

Hm..okej. Alla hjärtans dag. En helt onödig liten dag. Kan garantera att jag får till en längre minus-lista än plus-lista för denna dag.
+ var mysigt när man gick i lågstadiet och fick rita massor av kort hela dagen.
+ en anledning att äta geléhjärtan en hel dag.
+ gratis godis på skolan på den gamla goda tiden.
+ bra för chokladföretag, blomaffärer och underklädsbutiker kan jag tänka mig..
- var inte lika mysigt när man inte fick dom där pappershjärtana av rätt personer.
- för många geléhjärtan --> not good.
- för mycket choklad --> not good.
- kan bli en riktigt dyr dag om man känner för att vara gullig och snäll.
- har man nån att vakta upp får man värsta pressen på bästa dagen någonsin.
- har man inte nån att vakta upp känner man sig ensammast i världen, typ.
Sa ju det. Och nu slutade jag bara för att jag måste börja med middagen. Annars hade jag fortsatt längre! Men mitt i denna dystra dag så har jag ändå en mysig kväll med mina brudar att de fram emot. Och när jag ändå känner mig på rätt bra humör så slänger jag in ett hjärta också. Bara för att, liksom.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0