a little stubbornness will work out fine

Nu är jag frisk igen, typ. Orkar inte vara sjuk längre så nu friskförklarar jag mig, hur jag än mår. Är precis hemkommen från en timmas powerwalk med mamsen. Årets första träningspass, grattis! Kommer kännas i benen imorgon. Har på något konstigt sätt träningsvärk i rumpan efter att ha rensat garderober och städat som bara den igår. Visste inte att städning och rensning tog på rumpan, intressant!
Funderar starkt på att dra igång någon form av "beach-11"-utmaning. Hittade precis en rolig som jag ska testa iallafall. Har redan ingått en pakt med mina kära vänner mot all onyttig mat i januari (undantag får göras om det är absolut nödvändigt) så varför inte slå på stort liksom? Jag ska bannemig börja redan nu!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0