I’d catch a grenade for you

Hur kommer det sig att jag vaknade pigg och utvilad klockan nio imorse? Bra fråga! När jag ändå var vaken passade jag på att utnyttja morgonen på bästa sätt så jag tog en morgonpromenad i någon timma innan jag svängde hemåt för frukost och dusch. Hur skönt? Dundermegaskönt!
Sen gjorde jag och Magdalena stora delar av Umeå innan vi tillslut hamnade mitt på torget. Där insåg vi att det var himla kyligt väder så vi gick tillbaka mot bilen som redan var fylld med kassar från lite för många affärer. Jag hittade två galet snygga träningströjor! Vill inviga dom nu på direkten men jag tror nästan det får vänta tills på måndag. Vi hoppade ett cafébesök och tog fikat i bilen istället och det var verkligen nog så mysigt kan jag lova!
Nu är det handboll som gäller innan jag drar mig mot Måns och film lite senare ikväll. Och hur gick det med naturgodiset? Jag är förälskad.

Kommentarer
Postat av: m

du är få fiiiin!!!

2011-01-22 @ 19:47:31
Postat av: mn

Ni är så snygga mina tjejor! Soffan skitsnygg i håret ju :D

2011-01-23 @ 12:20:04

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0