in the end, it makes you who you are

Tog mig upp rätt tidigt imorse och trotsade både trötthet och kyla för att ta mig till Storsjöhallen och ett spinningpass. Fortsatte sen med lite mage i gymmet innan jag tog en låååång dusch och inväntade Sammes match (som förövrigt blev en himla spännande historia med ett bra slut!). Väl hemma igen hade jag massagestudio, kände att jag behövde öva en del inför mig examination snart. Kvällen spenderade jag och Magdalena i hennes säng tittandes på diverse olika skärmsläckade och lyssnandes på massor av musik. Och självklart med mängder och åter igen mängder av prat och skratt. Sämre dagar kan man garanterat ha! Nu ska jag dra på mig min röda fina finnerödjatröja som blivit min röda fina sovtröja och sen läsa mig till sömns.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0