pretty lights with no concern

Weeho, tror det var längesen mina ben var så döda som dom är nu. Bodypumpen igår tog mycket mer än vad jag trodde och en timmes hård spinning idag på det...ack så det känns! Har dock haft med mig sjukt bra träningssällskap på båda passen, kan lova att det underlättar en hel del. Ligger nu nyduschad och utslagen hemma i min helt egna säng (sängen i lägenheten är grym men ens egna säng...det är alltid något speciellt med den). Men ben som värker ska inte stoppa mig från en promenad med världens bästa ikväll, ingenting kan stoppa mig från det.  Nu ska jag se till att få i mig lite mat, luktar tortellinisoppa i hela huset - MUMS!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0